Emine- hiç haberim yokken öyle bi anlattılar ki şu sonda olayını bende irkiliyorum ki daha neler anlatıyolar🤦♀️aslında sondadan değilde ben kendim rahat edemem normal düşünüyorum doğumumu aksilik olmazsa da bana sezeryanda takıldı diyenler oldu ama normalde de takıyolarmış diyolar ya aslı var mı bilgim yok ilk gebeliğim🤦♀️🤦♀️bi sondamız eksikti🤦♀️