Bu testler bu şekilde 2. Silik çizgiler çıkarabiliyor. Gebelik olmasa da maalesef yaşanıyor. Ben böyle 5 tane yaptım hepsi daha silik belirgin pozitifti ama kan verince olmadığını anladım aynı şekilde kuzenim de öyle bildiğin kırmızıydı 2. Çizgi ama yokmuş. Bunları gördükten sonra kaset test aldım en azından fazla fazla vermek istemedim ki varsa kasette de çıkar dedim ki öyle de oldu 5.67 değeri ile kaset testte öğrendim ben gebelgiimi..
Başka test varsa onu yapın olmadı kan verin sizin testimiz bayağı sararmış ya kurumuş yada idrar fazla gelmiş bu da testi bozmuş olabilir