ReyhanSezer
Evet bilinenin aksine soguk degil sicak hasta ediyoe subatta dogum yaptim hic oyle kat kat giydiemedim bebegimi, biz bayagi bir arastirdik mitsubishi almaya giderken baymak aldik acikcasi. Daikin aliriz en kotu mitsubishi stogu yoksa dedim ama sirf adi oldugu icin iki markaya da yuksek meblaglar odemek istemedik malzeme kalitesi olarak baymak ovuldu bize (mitsubishi bayiisi dahil) bakir malzeme kullaniliyoe bu arada gayet memnunuz diger iki markaya gore yari fiyatina aldik resmen ozelliklerinden de menunum. Tam model adi elegant plus, saglikla gelsin bebeginiz 🫶🏻