Kızlar femarayı devlet karşılıyor mu reçeli alabiliyor muyuz yoksa özele mi giriyor bugünkü doktoru ben mi yanlış anladım bilmiyorum ama biz devlet hastanesinde klomen kullanıyoruz femara siz isterseniz alıp kullanabilirsiniz gibi bişey dedi ama anlamadım aydınlatır mısınız