2205 Minikkurabiye333 benim lavabodan çıkarken kurulama sırasında hafif kırmızı bi leke şeklindeydi ilkinde o anlık geldi ve bi daha gelmedi ikinci gebeliğimde de hafif pembe yine lavabodan çıkarken olmuştu
sacmalamakizim Minikkurabiye333 İlk gebeliğimde reglden 3 gün önce gelmişti, ama çok az gelmişti, 2.ye hamileyim bunda ise reglim 2 hafta gecikmişti, pedi doldurmayacak kadar gelmişti bunda baya çoktu ama. 🥲
Mervekaram22 Minikkurabiye333 benim canım reglden 9 gün sonra hamile olduğumu öğrendiğim gün kahve rengi ama açık bir renkte geldi iki gün sürdü hatta ben kimyasaldan korktum ikinci ay yine geldi doktor duphaston vermişti
Lemakk Minikkurabiye333 reglden 2-3 gün öncesinde kahverengi akıntım oldu ama günlük pedi doldurmayacak şekilde hamileliğimi öğrendiğimden beri hala var lekelenmem
2205 Minikkurabiye333 bildiğim kadarıyla yerleşme kanaması reglin geçtikten sonra gelen bir şey regl günü geçip gebeliğin ilk iki haftası içindeyken oluyor
Minikkurabiye333 Mervekaram22 bende catlatma ignesi tedavisi gordum duphaston kullanmistim birkac gun oldu biteli
97-Mucize Minikkurabiye333 benimde 5+3 deydim geçen hafta oldu yerleşme kanaması. WC de peçeteye silince geldi toz pembe