NigarH merhaba benim beta 1.9
2 gün önce böyle çıktı değerm. Ama sabah idrar testiyle baktım çıkmadı yani silik çizgi dahi yoktı . Sanırım sizinki idrarda çıktıysa pozitif olabilir yükselecek mi diye takip etmekte fayda var . Geçen biri 2.5 değerle idrarda pozitif görmüş sonra da adet görmüş sanırım