Edarotti Merhaba ben 11 haftalık hamileyim ancak iki gündür kaşığımın hafif üstünde sağ ve sol taraflarda acı oluyor sanki bir yere çarpmışım gibi. Bugün de işteyken karnımda aşağı doğru bir şey kayıyor gibi oldu sizce bu normal mi
Kubosh Bende suan 11+4 deyim kasıkta agrilar acı bendede oluyor rahmin buyumesinden kasılmasindan kaynaklı gaz sancısıda ağrı yapıyor endiselenecek bir sey yok doktorlarda kanama olmadigi sürece endiselenecek bir sey yok diyorlar ☺️
Edarotti Kubosh bu arada ben de 11+3 inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz sizin cinsiyeti belli mi acaba ? Bir de doktor böyle durumlarda çalışmakla ilgili bir şey dedi mi acaba ? Bir de sizin ağrınız sürekli mi yani yürürken de hissediyor musunuz mesela
Edarotti Ayyy içim çok rahatladı teşekkür ederim. Ablam aynı şeyi yaşamıştı yani bu acılar ve aşağı doğru bir şey kayıyormuş hissi ve doktor bebek aşağı kayıyor düşme riski var demişti ondan korktum bir de çalışıyor olunca.
Kubosh Nurten_55 doktor. Kafasına göre ense kalınlığı vermez ztn verse daha baska doktora gidip onaylatabilirsiniz ben engelli bir cocugun dünyaya gelmesi taraftari degilim hem anne baba icin hemde çocuk için hem kandaki proteine kan degerlerine gore hemde ultrasonla bakiyorlar sonuc olarak. Her sey sizin seciminiz tabiki..