hilalldal canım çok geçmiş olsun inşallah kısa zamanda sağlıklı bı gebelik yaşarsın bende 3 kimyasal geçirdim açıkçası çokta bilgili değilimdir bu konularda ama internetten araştırdığımda pıhtılaşma en büyük sebeblerinden bitanesiydi bende direk şehir Hastanesi’ne gidip test falan verdim kromozom ve pıhtılaşma için hatta kromozom sonucum çıkmadan pıhtılaşma sonucum çıktı sonrasında gebe kaldım önemli olan gebeliği erken fark etmekte pıhtılaşma olduğu zaman ben denerken aynı zamanda bir bardak suya bir limon sıkıp içiyordum her gün gebe kalınca hemen doktora gittim şehir Hastanesi’nde kiler çok anlamadı özele sonucu da götürünce direk pıhtılaşma iğnesi ilaçları düşük önleyici başladılar çok şükür şuan iyi ilerliyorum ama vakit kaybetmeden test yaptır aç tok fark etmiyor adet olup olmamak da öyle yani en azından bende böyle şeyleri sorgulamadan direk genel bı hormon testi yaptılar kromozom ve pıhtılaşma da aynı o yüzden testlerini direk yaptır
GizemCengiz