1159098263 bana da büyük ablam, annem falan sen 1.ye bir bakta sonra yaparsın 2.yi diyorlar kayınvalidem de daha çok küçük korunun diyor 😅 herkes kafayı yemiş size ne dimi ya
Hamileyken biz bakarız biz kalırız yanında diyorlardı daha 6 günlüktü bebeğim kayınvalidem ben evime gidicem diye tutturdu ve gitmişti annemlerin desen yanında toplam 3,4 gün anca kalmışızdır bebeğimle şu 2 aylık süreçte o yüzden boşveriiinnnn gitsin gerçekten inanın bende düşünüyorum 2.yi bebeğim 9,10 aylıkken falan