Beyazmelekkk Benim. Bir kizim var 3 yaşında. Bugün de çift çizgiyi gördüm. Gönül tabi ki sağlıklı hayırlı evlat olsun ama 2. Erkek olsun ve kapanış olsun istiyorum iki duyguyu da tatmak için :)
Beyazmelekkk Hulyaavci ben yeni ogrendim ama gebe oldugumu henüz beta vermedim iki kez çift çizgi çıktı. Kızım var 3 yaş. Birde oğlanı tatalım istiyorum