19 yaşındayım genç bir anne adayıyım , 7+4 deyim başlarda da kanamam oluyordu doktor düşük riskimin olduğunu söyledi Protestan yazdı kullandım iyi geldi çok şükür sonra ağır geldiği için 3 gün içmedim , bi gece aniden aşırı şiddetli kanamam oldu acile gittim bebişim sağlıklıymış kalp atışı normal , o da annesini bırakmak istemiyor direniyor bu günler de geçer değil mi 🥺