Kızlar benim regl belirtilerim kürtaj sonrası kayboldu, başınıza geldi mi ağrı olmadan göğüs şişliği olmadan adet oluyorum. Reglime 8 gün kaldı ama belirti yok, önceki hamileliğimde karın ağrısı ve göğüs şişliği yaşamıştım şimdi gebelik var mı yok mu anlayamıyorum. Başınıza geldi mi bilen beni aydınlatabilir mi? Kürtaj sonrası belirtisiz gebe kalıp anlamayan var mı