Buseirgit tugcemom_ benim doktorumda 27 si ile 1 i arasında yokmuş ya gitmeden alıyım yada gelince dedi zaten bende 2 ağustos istiyordum ama ya doktorum tatildeyken doğum olursa diye korkuyorum
Aysegullcamm tugcemom_ ishal ve bulantım arttı son günlerde acayip stres oldum açıkçası 🫣 Bu arada devlette normal doğum yapınca yanımızda biri girebiliyor galiba son 2 yıldır isteyen bir kişi girebiliyormus doğru mu acaba
tugcemom_ @Aysegullcamm benimde stresten ağrılarım başladı normalde yoktu arada vurup geçiyordu 🥺 Devlet hakkında hiçbir bilgim yok, belki bilgisi olan biri görüp cevaplar ☺️
Aysegullcamm tugcemom_ hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inşallah . İshal ve bulantı zaten doğumun çok yaklaşması demekmiş bende başladı zaten son 1 buçuk haftam 🫣
tugcemom_ @Aysegullcamm amin hayırlısıyla sağlıkla gelsinler 🌸 Evet bende duymuştum son haftalarda ishal doğum için haberciymiş. Zamanında güzelce gelir inşallah bebişiniz ☺️
Zuzuuss tugcemom_ yapcak bişey yok doktorun da tatil hakkı kötü denk gelmiş sizin açınızdan en son çare başka doktor sizi ameliyata alır acil durumda onun dışında gönlünüz ferah olsun