Kızlar merhaba. Ben bu ay gebelik icin 3 4 gün soğan suyu ictim. Ama şuan keske içmeseydim diyorum çok pisman oldum. Bu ay defalarca yumurtlama gördüm ve şansıma hic birini degerlendiremedim. Suan adetim son adet tarihine göre 6 gün gecikti. İlk yumurtlamanın üzerinden de 14 gün geçti. Regl olamıyorum ama her gün ağrısını çekiyorum. Bugün de kan verdim bhcg negatif çıktı. Belli ki gebelik yok. Acaba adet söktürücü içsem mi?