meryinthemood Ben 14 haftalık hamileyim. Kokusuz beyaz sümüksü bir akıntı geliyor ara sıra gün içinde. Bu haftalarda olup benim gibi olan var mı?
meryinthemood meryinthemood bir de hafif rahatsız etmeyecek şekilde kısa vurup giden kasık ağrılarım da oluyor benim gibi olan var mı acaba 🌸
2Princess1Mom meryinthemood 13 haftalığım benimde var. Doktorum kokulu, yeşil olmadığı sürece sıkıntı olmayacağını söyledi 😊
Hulo2105 meryinthemood evet çok normal beyaz olduğu sürece sıkıntı yok yeşil olmasın. Benim o haftalarda çoktu sonra biraz durdu tekrar başladı ama akıntı normal kesinlikle
Esum48 meryinthemood benim gebeligin basindan beri cogunlukla o sekilde geliyor hala da geliyor 36 haftaligim😊 normal oldugunu soylemisti doktor
meryinthemood 2Princess1Mom Hulo2105 Esum48 hepinize teşekkür ederim şuan bulunduğum ilden farklı bir ilçeye geldim ve doktorum yok haliyle insan biraz korkuyor🥹
Esum48 meryinthemood kokusuz oldugu surece korkmaniza gerek yok. Kokulu olursa enfeksiyon belirtisidir dusuk veya erken doguma sebep olabilir bebege gecebilir bu yuzden onlemi alinmasi gerekir. Ama kokusuz akinti hormonlardan kaynakli🥰 iciniz rahat olsun bir sey cikmaz insallah 🥰