Merhabalar, 10+5 teyim ilk defa kırmızı kanamam geldi peçete dolu dolu kandı, korkup doktoruma gittim, kanama alanı gördük, normal karşıladı doktor. Günlük bir tane progestan ağızdan verdi iğne vermedi. Kahverengi lekeye dönüp azalcağını söyledi fakat kanama artarsa gel dedi. Ne yapmalıyım neye dikkat etmeliyim bilmiyorum. Benzer durum yaşayan var mı?