ShutUp bütün ilaçların yan etkisi var. Folic asitlerde folbiol isimli olan, yüksek miktarda folik asit içerdigi için otizm yapıyormus. Bn folidoce kullanmıştım 2 kutu. Şimdiki hamilelikte ne yapsam bilmiyorum. Mesela bn riskli hamilelik yasiyirm, hiçbir aşıyı yaptırmama izin yok. Ki zatürre aşılarınin yararı zararı da tartışılır. Bnde ortalarda kaldım açıkçası.