Sevde345 benim de düşükten sonra tekrar hamile kalmam tam 1 buçuk yıl sürdü. Sizi en iyi anlayanlardan biriyim sanırım. O kadar üzülüyordum ki. Her ay hayal kırıklığı yaşıyordum. Taşındığım yerde iyi bir doktorla tanıştık. Onun yumurta takibi ile tekrar güzel haberi aldık. Umarım sizlere de hayırlısı ile tekrar nasip olur. Herkes sabret diyordu o zamanlar ama ilk çocuklarını kaybetmiş anneler olarak bunun nasıl zor bir imtihan olduğunu kimse idrak edemiyor. Hevesimiz kursağımızda kalmış… kürtaj gibi rahimi zedeleyen bir ameliyat olmuşuz… psikolojik olarak zaten tüm bunlar zorken bir de iyileşmeye çalışıp tekrar hamile kalmak için çabalıyoruz. Bazen eşler de durumun ne kadar yorucu olduğunu anlayamıyor… ne kadar anlayışlı ve sevgi dolu olsa da eşim her gün üzülme ne olur deyip duruyordu. Keşke bu elimde olan bir şey olsaydı… tek söyleyebileceğim hiç bir acı tamamen geçmiyor. Ama elimizde olan bir şey var. Doğacak bebeğimiz için sağlığımıza dikkat edip bizi mutlu eden şeylere yönelip günümüzü güzel geçirmeye çalışmak. Çünkü ben bebek olsam pozitif enerji yayan bir bedende tutunmak isterdim her gün düşünmekten üzülmekten kendini yoran bir bedene değil.