Selam arkadaslar
Onceki hafta korkularimdan bahsetmistim. Asiri bir kusma ve bulanti fobim var. Gecen ultrasonda bir kac gun onde oldugumu gorduker ve suan 7 hafta ve 4 gun hamileyim ve cok sukur bulantilarim yok. 8inci haftaya giricem ve sizce gelme sansi varmi? Etrafimda hic bulanti olmayip dogum yapmis insanlar cok kendimde dahilim buna ilk cocugumda hic bulanti yasamadim kiz olmasina ragmen ama sanki kusma ve bulanti zorunlulugu varmis gibi yazan insanlarda oluyo. Sizce 8inci haftada bulantim olmasa gelme ihtimali nekadar?