kızlar sağ tüpümde şişlik vardı alınmadı ikinci rahim filminde hem solda hem sağda şişlik var özeldeki doktor patlatmışlar soluda altı üstü bir hsg çekiyorlar dedi yani solda sızıntı var iki tüpümde büyük ihtimalle alınacak dedi şuan rahime biyopsi yapıldı onun sonucu bekliyorum tüplerini aldıran varmı süreç nasıl ilerliyor zor bir ameliyat mı