Gzdkpln-94 Doğum yapalı dört gün oldu ilk defa bugün güzel sütüm geldi ama onda da bebek emmek istemiyor biberonla sağıp veriyorum. Siz nasıl anlıyorsunuz bebeğinizin doyduğunu bir de uyandırdığında emmek istemiyor sürekli uyuyor tavsiye verme şansınız var mı
Satisati Gzdkpln-94 Gzdkpln-94 bebeğiniz daha çok minik ilk yirmi gün sarılık açısından biraz tehlikeli günler siz bir saatte bir emzirin onların midesi minicik düzenli emzirmede doyar endişe etmeyin bir aydan sonra kendisi uyanacaktir emmek için bebeğinizin guzk beslendiğini cisli bez sayısından bilirsiniz siz fazla gelen sütünüzü posetleyip buzluğa kaldırın ilerleyen dönemde lazım olabilir