Öncelikle herkese merhaba reglim son 3 aydır düzenliydi bu ay 12 gün gecikti dün akşam lekelenme oldu hala aynı şekilde açık pembe ara ara devam ediyor yerleşme kanamasına benzettim fakat sanırım çok hafif ağrı yada hiç olmuyormuş benim kasıklarım ağrıyor hafiften ama kesintisiz ve yerleşme kanaması reglden önce oluyormuş 12 gün gecikmeli oluyor mu lütfen yardımcı olur musunuz test yapabilir miyim hangi testte sonuç belli olur