Arkadaşlar 38 haftalıkken kontrolde bebeğin 3.250 civarı dedi doktorum bugün 39 haftalık kontrolde kilo alımı olmamış suyu gayet iyi hareketleride öyle dedi . Beslenmeye aynı şekilde devam ediyorum ama doğuma az kaldı diye mi kilo almadı normal mi? Şimdiye kadar her kontrolde kilo artışı oluyordu