Kızlar merhaba.
Hamileliğimin 23. Haftasına geldim. Ve iştahım normal Hani çok yok. Zaten normalde de çok yiyen biri değildim. En son bebeğim 21 haftalık iken gitmiştim 400 gram demişlerdi kilosuna.. sizce doğuma kadar bebeğimin kilosu normal olur dimi? Yoksa zayıf mı kalır? 🥹