_mavii_ ah 35 lerden sonra dehşet dehşet 🥹 38+6 dayım bir de sıcaklara denk geldim ölüyorum taşıyamıyorum göbeğimi hemen fenalaşıyorum 😟 sıcaklardan öyle hissediyorsunuz büyük ihtimalle hangi haftada olursanız olun bence hormonlardan dolayı bu sıcaklar hepimizi etkiliyor. Rabbim kolay hayırlı doğum nasip etsin ve evlatlarımıza sağlıkla kavuşalım inşallah ❤️