cakebabe 36 haftalığız sağ göğsümden şeffaf sıvı geliyor ucunu sıkınca normal mi diğerinde bir şey yok
Umutaren cakebabe normal ama sıkmayın uyarmayın yine de siz kiminin hicbisey gelmez doğumdan sonra gelir kiminin sonlara doğru sıvı gelmeye başlar ikisinden de gelcek diye bişey yok
Ysmcrs cakebabe aa bende 34 haftalığım az önce benden de geldi ve acaba sütüm mü gelmeye başladı diye düşünüyordum
Nznks cakebabe gelmesi normal ama sakın sıkmayın süt kendini tazeler devam eder daha sık akmaya bebeğin emecegi o ilk sütü sıkarak yeniler ve o ilk sütü bebek içemez o ilk gelen koyu kıvamlı süt çok önemli
Gizem9688 28 de geldi benim de. Doktor sıkma sıkı sütyen giy dedi. 32,+4 olduk. Azicik azicik bazen 1 damla geliyo