Zuzuu1 Ben tüp bebekle ilk transferimde pozitifi gördüm çok şükür. Eşime henüz söylemedim aslında emin olmak istedim ben de ve bir kaç defa test yaptım. Test günüm normalde önümüzdeki pazartesi günü. Eşim o gün beraber öğrenecez sanıyor.
Ama ben bir emzik, bir minicik çorap aldım ve bir kutuya koydum. Yanına bir de test koyup eşime beklemediği şekilde verecem 🥹❤️
Pazar akşamı veririm diye düşünüyordum çünkü herkese pazartesi doktor görüşmesinden sonra söylemek istiyorum. Eşimde ağzını tutamaz diye son gün söyliyim dedim ama zor dayanıyorum. Onun heyecanını gördükçe daha çok zorlaşıyor beklemek 🥹