aygul-7138 Kızlar yine böyle bir post açmıştım ama hiç kimse yazmadı kontrol günü ben nstdeyken doktorun acil dogumu çıktığı için nst kağıdına bakamadi anlayan varsa bakabilirmi lütfen Erken doğum riskim var bu arada 🥺
Umutaren Alttaki sancı çizgisi neden ayrı ayrı onu anlamadım kaymış gibi sanki anlaşılmıyor o yüzden fazla