HilalEmre hem prilam hem onzyd 8 mg kullanıyorum anca iyi geliyor hatta bazen midem yine kötü oluyor diyebilirim. Ama bana en iyi gelen şeyler sade galeta, tuzlu çubuk kraker ve hafif ekşimsi meyveler işte yeşil elma, erik, nektarin gibi çok da tatlı olmayan meyveler çok rahatlatıyor