Burcutku Beta değerim ilk kan verdiğimde 167 çıktı ozman regl 4 gün falan geçikmişti,2 gün sonra kanamam oldu kahverengi leke şeklinde acıle gıttık tekrar beta istedi 130a gerilemişti Sizce kıymasal gebelık mi Kan verdim geldim şimdi sonuç bekliyorum
xhbgns Burcutku Ayni hastanede mi verdiniz iki kani da? Eger oyleyse doktorunuza bilgi verin farkli hastaneler ise ayni hastanede tekrarlayin artis gozlemlemek icin ama yine de kadin doguma gidip muayene olun derim.
Burcutku Yorumlarınız için sağolun kızlar.Zaten 6 ay önce 7 haftayken bebeğimin kalbi durmuştu kürtaj olmuştum 6 ay aradan sonra tekrar istedık ve bu şekilde oldu Kürtaj sonrası benim ıcın toparlanmam çok zor olmuştu umarım kımyasaldır ve kanama ile atarım dış yada boş gebelık daha zormuş buna şükrediyorum şuan 😔😔