@Sukoo33 11 yaşında bir erkeğim var. Şimdi ikinci erkeğe hamileyim. Geçen gün antrenmana gitti bana mesaj atıyor; anam garip anam ben geç gelicem diye 😂😂😂 çok güzel bir duygu by arada. bu zamana kadar hiç kız erkek demedim, iki meyveden de tadayım demedim evladın ayrımı da olmaz meyvesi de. Allah sağlıkla büyümelerini hayırlı evlat olmalarını nasip etsin 🙏