minigimherseyim_ bu tam olarak sonucunuz değil sadece kan sonuçları, sonuç grafik şeklinde bir rapor olacak, zaten o raporda sonuç kisminda çok açık yazıyor düşük mü, yüksek risk mi oldugu anlaşılıyor. doktorunuza gidiyor, e nabiza sanırım yüklenmiyor o rapor