Kızlar bebeğimi bi an evvel görmek istiyorum kendimi sabrederim sanıyordum ama dayanamıyorum 8. Haftaya girince gözükür mü ki gözükse bile 15 güne bir olan poliklinik muayenelerinden dolayı randevu da alamıyorum Ay sonuna kadar beklemem gerekiyor kadın doğum acilde de çok dikkate almıyorlar poliklinik de baktırın diyip geçiştiriyolar napıcam bilmiyorum