Didemaydintaskin Gebelik testinde 2. Çizgi silik çıktı arkadaşlar adetim 7 gün gecikti çizgi tam net değil fakat görünür halde. Normal mi acaba ? Daha önce bi düşük yaşadım
Eda07 Didemaydintaskin allahım izniyle hamilesin canım ama bende bu durumu yaşadım inanamayıp 3 gebelik testi 2 kan testi ve 3 kere ultrasona girdim 😂😂 5+6 günlüğüz Allah’a şükürler olsun
Hifa Görünür şekilde ise hamilesin bnce bnce bi doktora git daha önce de bi düşüğün olduysa riske atma derim yani
Goncaaa Ben sabah gitmiştim kan tahlili verip sonucu belleyene kadar test alayım dedim yaptım başta tek çizgiydi bekledim bekledim diğer çizgi hafifçe göründü hemen araştırdım ikinci çizgi eğer hamilelik yeniyse flu olabilir diyordu öyleden sonra kan tahlilinde de beta 40çıkmıştı düşün yani o derece yeniydi benim adetim iki gün gecikmişti şimdi 30.haftamıza yaklaştık 😁canını sıkma yaşadığım için biliyorum Allah gönlüne göre versin 😇
Seymasel68 5 kez dusuk yapmıs bırısı olarak dıyorum bunu ben d ehamılelıklerımde hep cızgılerım soluk cıkardı bu dmeek oluyomus kı dusuk tehlıken varmıs ama oglumu dunyaya getrdım yaptıgım teste ıkı cızgıde nette ınss tekarr aynı acıyı yasmazsın hemen doktora gıt kuzum
Eda07 Seymasel68 benimde ikinci çizgim silik çıkmıştı canım doktor daha çok ufak olduğu icin böyle oluyor dedi 10 geçince adetimden Allah’a şükürler olsun keseyi gördük 1 hafta sonrada kalp atışı icin gidicez rabbim tüm evlatları annelerine bağışlasın 🙏🏻
nhlblr Didemaydintaskin tatlım benimde hep silik çıktı ve şuan 19haftalık hamileyim 🥰hayırlı olsun sanada
BurcuY Didemaydintaskin benimde silik çıkmıştı ☺️ 22+1 olduk canım ☺️ Etken gebelik yaparsan onda daha belirgin çıkıo ben ucuz olanda silik çıkınca hemen digerinde de bakmıştım 🙈🙊hayırlı olsun kuzum