Feyzadilara 12 haftamda doktorum erkeğe benziyor dedi kesinleşmesi için gittik bacakları çaprazda göremedi doktorum sizce erkek mi ? https://linksharing.samsungcloud.com/zRoHv75HCHUf
--sy Feyzadilara 13. haftamda bana da erkeğe benziyor ama kesinlik için 16. haftayı bekleyelim dedi 16. haftada kız çıktı
huysuz__ Feyzadilara kızda da çıkıntı oluyo o haftalarda da dik mi düz mü o belirleyici,burdan anlaşılmıyo yani, dr erkek dediyse erkektir hangi açıda olduğunu görmüştür sonuçta
Feyzadilara --sy hadi ya benim tahminler doktor hep.dogru çıktı iki hamileliğim dede bakalm 1 ağustosta 17 haftalik olcak kontrol ozaman bir daha hayirlisi
--sy Feyzadilara valla benim ilk hamileliğim çok deneyimim tecrübem yok ama doktorum 16. haftadan önceki süreçlerde bi soru işareti hep kalır 16dan sonra tam anlamıyla netleşir demişti
Elif212 huysuz__ teşekkür ederim canım bu arada bir şey sormak istiyorum bebeğim 10 hafta 5 günlük doktorum 11 hafta 6 günlük gelişimi dedi yani bir hafta önden gidiyormuş ama bebeğin cinsiyetini erken öğreneceğim anlamına gelmez değil mi
huysuz__ Elif212 normalde nub 8-9 larda oluşmaya başlıyo ama ultrason fotolarında minnacık çıktıkları için anlaşılmıyo, senin büyükse bebiş özel organı da erken gelişmiş olabilir sonraki kontrolde tahmin iste sen