Ezomommy Bugün kontrolum vardı bebek 3500 olmuş açıkçası biraz korktum ama doktorum sorun yok ben sana güveniyorum doğurursun dedi 🤦🏽♀️ne sancım var ne ağrı. Siz de durumlar nasıl doğumun hızlanması için ne yapabilirim
Ahrez Ezomommy 38+2 de dogum yaptim son gunler uzun ama yavas yuruyusler yapmistim riskli gebeligim olmadigi icinde basindan beri hurma yedim ve 36. Haftadan sonra ahududu yapragi cayi ictim. 2 saatte gerceklesti dogumum🫠
iremd-1798 Ezomommy 38+6 dayım. Dün 3300 gram dedi. Ağrı sancı yok iki hafta bekleyelim olmadı biz başlatalım doğumu dedi doktorum. O sürede 3500 gramı geçer diye düşünüyorum 🥹 neler bekliyor bizi kestiremiyorum doğrusu 🥹
Mom89_ 4949zilanerturk baş aşşagı kanala girmemiş sezeryandan korkuyorum dogurmak istiyorum cidden napıcazzzz 😂😣
4949zilanerturk Mom89_ benim bebiş de baş aşağı durmuş kanala girmiyor kendimi camdan atamayı düşünüyorum karpuz gib ama tabikide size tavsiye etmiyorum 😂🤣
Ezomommy Mom89_ ben de sezaryende korkuyorum bu şekilde büyümeye devam etse ne olur bilmiyorum ama doktorum normal doğumu destekliyor her koşulda
Firdevseren 4949zilanerturk benimki kanala girmiş sancı var ama sıfır açılma al yine bir engel nasıl olacak bilmiyorum tüm levelleri atladık sonda kaldık 37+6 kız bebek dört gözle sancılanmayı bekliyorum suyunun patlamasını vs. Zor işler yürüyüşe devam ediyorum ama açılma için ne yapılır ki hurma falan yiyorum pilates biraz biraz
Ezomommy Ya bide diyorlar kız erken doğar kendimi hep 38 e hazırlamıştım nedense doktor daha var deyince şok oldum bide çok mu iri bilemedim 🤦🏽♀️
Ebruasya34 Bizde 37+4 günlük olduk 15 gün önce doktorun 40 kadar bekliycem dedi ters ve suyu fazla dünde 22 sinde gel dönmezse sezeryan diyo normal istiyordum ama bizim Paşa’nın dönmeye gönlü yok 29 haftadan beri
Betusyl Benim kızda 39 oldu bugün ne sancı çıktı ne nişan geldi kızlar erkenci olur sanıp 38 den beri hazırdım ama yok 😂 bekliyoruz bakalım
Ezomommy Betusyl ya hani kızlar erkendi kandirildik 😂😂 bide her gören demez mi iki güne doğurursun ne sancı ne ağrı bir şey yok 😂
Flale Betusyl valla kızı erkeği dinlemiyor bence vakti saati olunca senı beni dinlemıyor benim ilk cocukta kız 40+10′da kendi sancılarımla normal doğurdum 2.'de oğlan 39+2′de oldu
Ezomommy Ahrez ben de bugün ahududu çayına başladım pilatese başladım bide aksak gebe yürüyüşü yapayım dedim 🥲 bu sıcakta çok zor hamile olmak. Ne güzel olmuş dogumunuz Allah bütün normal doğum isteyenlere nasip etsin 🤲🏽💐🥹🤍
Flale Ahrez bunu bende okumustum henüz alıp içmedim ahuduudu yaprağı cayı ama hurma yiyorum 32+2′de sancılarım düzenli geliyordu erken doğum riski vardi doktorlar ilaçla durdu suan bekliyorum 37+6′yız erken olursa türkie gelicem bakalım hayırlısı
Kadriyekurt13 Ahrez Ben de 38+1 haftalık hamileyim sancı falan bi şeyim yok ben de ahududu çayından içsem bi sorun olur mu sence