30+6’dayım şu zamana kadar çok iyi giderken 30. hafta başlar başlamaz resmen bir ağırlık çöktü😅 karnım iyice çıktı, yürürken yoruluyorum, rahatça eğilip kalkamıyorum, belim ağrıyor vs. bütün günüm vantilatör karşısında geçiyor😊 ama bugün babişle hastane çantasını hazırladık, bütün kıyafetler yıkandı ütülendi yerleştirildi, duygusal anlar yaşandı🥲