Letubra Hanımlar bu hafta çatı muayenesi var. Elbise giyip kolayca açsammı yoksa pantolonmu giysem bilemedim. Sizler çatıya nasıl gittiniz nasıl rahat ettiniz?😄
kubraclskn Letubra Ben bugün muayene oldum elbise giymek istemiştim ama pantolonla gittim zaten komple çıkartmanıza gerek yok dedi üstünüde örtüyorlar
seymateker Bende çarşamba günü oldum normal beli lastikli pantolon giymiştim zaten doktor üzerine beyaz örtü örtüyor gayet de rahat etmiştim
Letubra seymateker komple çıkarmak zorunda değilsek bende öyle gideyim. Çünkü pantolonun bir paçasını 5 dkda girebiliyorum anca😄😄
seymateker Letubra Yani ben iç çamaşırımı da çıkarmıştım sadece üst kıyafetim kalmıştı bacak aram birbirine değdiği için bide havalar aşırı sıcak olduğu için ben etek elbise giyemiyorum
Mugi Kızlar ben 34+3 üm haftaya kontrolüm var acaba çatı muayenesi olur muyum siz kaçıncı haftada oldunuz acaba