Mihrimer canım bende bugün yaptırdım 75lik.
Aç 79
1 saat sonra 128
2 saat sonra 134 çıktı.
İç hastalıkları doktoru şu anlık insuline gerek yok dedi mesela 1.saatte 170 üzerindeyse şeker deniliyormus 2.saatte 120ye kadar olması gerekiyormuş benimki 134 olduğu için diğerlerinde de sıkıntı olmadığı için sıkıntı yok dedi. Sadece yediklerine dikkat et fazla şekerden kaçın dedi. Seninki de normal geldi bana değerlere göre