Karışık olacak belki ama umarım anlatabilirim.
32+0 da çalışabilir raporu alınca 37+0 da zorunlu izne ayrılmış oluyoruz sanırım raporun süresi 5 hafta mı oluyor.?
32+6 da alsak 37+6 da mi zorunlu izne ayrılıyoruz. Yani 37+6 da ayrılsak doğum sonrasına 6 gün kârı olur mu? Zaten tatil dönemi olduğu için çalışmıyorum sadece resmiyette ayrılmış olacağım o yüzden 37+6 da almanın doğum sonrasına avantajı olacaksa son gün rapor alırım. Anlatabildim mi acaba 😂😂