Musel Kızlar oğlum kefir istedi çilekli ona çilekli kefir aldım kendimede orman meyveli aldm eve geldk içmek istedi oğlum onunkini açtım dedm bi tadına bakayım bi içtim ekşi gibi geldi çalkalamadım diye herhalde dedim bidaha içtim baya ekşi ve acıydı kendiminkini çalkaladım ağzıma bi yudum aldm acımsı tadı farkettm tükürdüm geri birşey olmaz dimi bozulmuşlar hep götürüp geri iade ettim ama korkuyorum birşey olurmu
Seddda Musel bir iki yudumdan birşey olmaz ben tavuktan zehirlendim Dr bebeğe etki etmez korkma demişti ama tabi dikkatli olmakta fayda var bol bol su için😊
myavocado Musel çok az içilmis ya endişe etmeyin bir şey olmaz, ama bence çocuğa da kendinize de meyveli olanlar pek iyi degil, tatlandırıcı, renklendirici çok katkı maddesi var, sade alıp evde blenderda meyve ile karıştırsanız çok daha faydalı olur
Ygmr01 Musel bir tane markanın var unuttum şu an ama onun kefirleri hep ekşi bozulmuş gibi geliyor bana ya. size de mi öyle geldi ki. Ben meyveli içemiyorum hep bozulmuş tadı aldığım için
Musel Seddda inşallah ya insan korkuyor bide ya içmeden 4 yaşındaki oğluma verseydm oda anlamaz tadından ya zehirlenseydi allah korusun gittim markete iade ettim kızdım bide onlara yani sorumsuzlar
bebeklerimveben_ Ben de tarihi geçmiş mayonez yemiştim baya da yermiştim olmadı elhamdulillah sen az içmişsin bide