Gebeyken DONAXYL FİTİL kullanan var mı? Yeni gebeyim kaşıntı ve akıntım var
2 kere kullandım. Zor girdiği için eldiven takıp ittirmeye çalışın yoksa zor giriyor
Üstte kalsın