İlk bebeğimde bütün emzirme sürecim meme ucu yarasıyla geçmişti. Çok eziyetliydi. Şimdi ikinciye hamileyim ve bu işi riske atmak istemiyorum. Meme ucumun düzgün pürüzsüz olmadığını görüyorum. Pütürlü ve sanki kurumuş süt salgısı var gibi. Meme ucunun Girintili çıkıntılı bir görüntüsü var. Sizce bu ilk emzirme dönemindeki tahrişten mi kaynaklı yoksa normal mi? Ne gibi önlemler alabilirim. Özellikle emzirme yardımı alan annelerden yardım bekliyorum.