Merhaba güzel anneler. Ben burda yeniyim. Benim bebeğimin beyninde kist olduğu söylendi. Emin olmak için 1 hafta arayla 2 kez detaylıya girdim. İkiside aynı şeyi söyledi. Başına böyle durum gelen varmı? Doktor 28 haftaya kadar geçe bileceğini geçmese MRT çekileceğini söyledi. Böyle olupta sonradan çekilen, bebeği sağlıklı doğulan varmı? Çok endişeliyim:(