bilgeeS Alparslanmom__ yoo hiçbirşey yapmadım ama belli saatlerde böyle gece daha aktif oluyor normalmi ki
Alparslanmom__ bilgeeS bazen oluyor ya bendede oluyor doktoruma danıştim bebek büyüdüğü için yeri daraldığı için herzaman aynı hissetmezsin hareketlerini dedi endiselenme günde 10 defa hareket etse yeterli diyordu bizde 36 haftalık olduk🐣😊🫄
Edaguzel Kendimi yorunca asla hareket etmiyor ne zaman dinlenir sakinlersem o zaman kımıldıyor acaba siz de kendinizi yormuş olabilir misiniz ? Dinlenip sol tarafınıza yatarsanız hareketlenir bebiş 🥰