Hlyabtr00 5+4 haftamız. Bugün komtrolum vardi. Kese var yapisi çok güzel ama bebek olusmamis daha dedi. Normal mi kızlar ya
Mervevefaa Hlyabtr00 çok normal bana da öyle dedi 8 gün sonra gittim bebeği kalp atışını duyduk . Bebek canlanmış dedi normal yani bu
Umutbebegi Çok normal 1 haftaya kadar görürsünüz muhtemelen kalp atışı için de acele etmeyin 8. 9. Haftaya kadar yolu var 🌸