ey_ber Normal de 7 Ekim görünüyor ama sezaryen olacak muhtemelen Eylül sonu olur gibi ama yine de Ekim annesi sayılırım diye yazayım 😂😂
3 tane hastane çıkışı
5 tane atlet
4 tane yeni doğan tulum
5 tane alt üst takım 0-3 ay
5 tane tulum 0-3 ay
1 tane peluş tulum 0-3 ay (mont olarak kullanırım)
1 tane kadife tulum mont 3-6 ay
1 tane peluş mont 0-3 ay
2 tane üst 3-6 ay
2 tane alt 3-6 ay
6 tane dantelli - kanatlı çorap 😂
Saç bantları
6 tane kaydırmaz düz renk çorap
2 tane penye yelek
Alt açma matı
Müslin örtü
Nohut battaniye
Ağız mendilleri
Bebek bezi
Islak mendil
Anne bebek çantası
Philips Avent ikili emzik
Emzik kutusu
Emzik askısı
Suluk
Biberon
Mama kaşığı
Diş kaşıyıcı
Puset
Beşik
Deterjan
Şampuan
Tırnak makası şuan aldıklarım bunlar içinde unuttuğum da olabilir not almadım ne aldım diye 😂 mama sandalyesi kanguru bebek arabası gibi büyük eşyalarımız var ilk gebeliğimden kalma arası da uzun olmadığı için hepsi yeni duruyor onları tekrar kullanacağım kıyafetleri de öyle bir çok unisex takımları ve atletleri var onları ayırıp onlardan da giydireceğim o yüzden kıyafet fazla almadım elimde var diye 🫠