Ben 3 tane aldım cidden emzik emiyorsa lazım oluypr bebegim 3 aylık biri cantada asılı bri yatak odasında sifonyerde duruyo emzıgı gece oraya hijyen acısından koyuyorum aventin kutusu bende de var onu 2. Emzigi bıraktım içine o kutu birde strrilizosyon için diye kullanmadım ben hiç