gizem0403 kendi doktoruma göre 30haftalık demişti geçen hafta şehir hastanesinden bir doktordan randevu aldmış eşim 28 haftalık dedi ultrason fotoğraflarını test sonuçlarını istedi gelişim geriliği var mı yok ona bakacak ona göre konuşacağız şuan randevu aldığım doktor fatma elif hanım 1 haftam kaldı işte randevu gününe ilk gebeliğim sezeryan olduğu için yine sezeryan olucam benim doktorum da özel muayenesinr gidiyorum anlaşmalı hastanesinde olacaktı doğum 50 bin e ayarlarım dedi ilk kızım da gittiğim doktor o zamanlad 10 bine ayarlamıştı 2 yıl olacak tabi çok zam gelmiş ya 🙃