Nisaiste ay ben gerçekten. 37+0 oluyoruz birkaç saat sonra ama 3.100 gramları geçtik. Sağlıkla doğabilir artık diye umuyorum ve gerçekten çok yoruldum. Yani şımarıklığın dışında böbrek ağrım var dayanamadığım anlar oluyor cidden tepemden basıp çık artık diye bağırasım geliyor. Her şeyi hazır. Çantası, odası, hediyelikleri, anne yanı beşiği, kıyafetleri, ya bakım keçesine kadar her şeyi hazır. Evin temizliği filan da yapıldı. Keşke bu gece doğursam diye uykuya dalıyorum her gece 1 haftadır. Benim kız da inanılmaz rahat yerinde hiçbir doğum belirtim yok. Sıfır ağrı sancı zaten, üzerine kanala inme vs de yok. 40. Haftaları görmekten çok korkuyorum. Yürüyorum, egzersiz yapıyorum, hurma filan yiyorum daha ne yapcam hiç bilmiyorum.